Upravljanje vremenom i prioritetima 15.01.2021.

Webinar za zdravstvene profesionalce

doc. dr sc. Arijana Meštrović, mag. farm, FFIP Pharma Expert i Jasmina Lukačević, Human Resources konsultant, HRPRO d.o.o. će 27. januara od 18 do 20 sati održati live webinar na temu Upravljanja vremenom i prioritetima za zdravstvene radnike.

Nakon petnaestogodišnjeg rada u apotekarskoj delatnosti, mag. farm. Arijana Meštrović se posvetila edukaciji i razvoju kompetencija u farmaceutskoj praksi, u čemu uspešno radi poslednjih 12 godina. U njenom fokusu je implementacija usluga i novih pristupa u pružanju zdravstvene zaštite pacijenatima. Trener je komunikacijskih, prodajnih i prezentacijskih veština.

Jasmina Lukačević se specijalizovala za područje upravljanja ljudskim potencijalima i bavi se savetovanjem i edukacijom u domenu razvoja ljudskih potencijala, menadžerskih veština i organizacijskog razvoja.

 

Šta je bitno, a šta hitno?

Na našem webinaru, predavači će zajedno obuhvatiti važnu temu odgovornog upravljanja vremenom i prioritetima. Na primerima iz svakodnevne prakse, učesnicima će pružiti priliku da provere svoja razmišljanja o tome šta je bitno, a šta hitno i kojim bi aktivnostima trebalo da posvete više vremena, kao i koje aktivnosti su većeg prioriteta.

Pridružite se webinaru i ohrabrite se u preuzimanju aktivne uloge u upravljanju svojim vremenom i prioritetima!

Saznajte trendove, naučite metode i tehnike, osvestite važnost postavljanja ciljeva i zadataka, utvrđivanja prioriteta, planiranja i korišćenja vremena, važnosti i hitnosti izvršavanja zadataka i uticaja uloženog vremena.

Sadržaj webinara:

  1. Naš odnos i stav prema upravljanju vremenom
  2. Definicija, pristup i glavne preporuke
  3. Metode i tehnike upravljanja vremenom
  4. Matrica hitno/bitno
  5. Metoda uticaj/uloženo vreme
  6. „Not-to-do“ lista
  7. A-STO! metoda u biomedicini (administracija, struka, tehnika, organizacija)
  8. Postavljenja ciljeva i prioriteta
  9. Kratkoročni i dugoročni ciljevi i postavljanje prioriteta
  10. Delegiranje i donošenje odluka
  11. Dobrobiti upravljanja vremenom i uticaj na motivaciju
  12. Naredni koraci i planovi
     

Kome je webinar namenjen?

Webinar je namenjen farmaceutima i farmaceutskim tehničarima i timovima koji rade u području primarne zdravstvene zaštite, koji se svakodnevno susreću sa izazovom procene prioriteta između organizaciono-administrativnih poslova i pružanja nege i usluga pacijentima.
 

Sve informacije potrebne za prijavu

Datum održavanja: 27. januar 2021.

Vreme održavanja: od 18 do 20 sati

Kotizacija: 30 evra

Mesto: ZOOM platforma

Svoju uplatu možete izvršiti na linku: https://bit.ly/2UCr7nz

Popunite tražene podatke a u polje Broj narudžbe/rezervacije upišite 1

Nakon što uplata bude evidentirana, na mejl koji ste upisali vam stiže link za registraciju na webinar!

 

Postavite pitanja unapred

Prijavom na webinar dobijate priliku za povezivanjem sa koleginicama i kolegama iz regiona, aktivno praćenje predavanja i preporuka, aktivno učestvovanje u vežbama i aktivnostima, postavljanje pitanja i pristup e-materijalima (Flipbook sa predavanjima i smernicama).

Konkretna pitanja i primere o organizaciji vremena i prioriteta možete postaviti predavačima unapred na arijana.mestrovic@pharmaexpert.hr ili jasmina.lukacevic@hrpro.hr

 

Osnovna poslovna veština – upravljanje vremenom

Upravljanje vremenom i prioritetima spada u osnovne i glavne poslovne veštine i znatno utiče na učinkovitost, ličnu odgovornost, angažovanost i motivaciju.

Upravljanje vremenom nam pomaže da ostvarimo „work-life balance“ koji je danas još teže postići kada radimo i prekovremeno i u izolovanim timovima, od kuće.

 

 

Pridružite nam se 27.01. od 18h!

Uplatu kotizacije za webinar možete izvršiti putem linka:

https://bit.ly/2UCr7nz

Vidimo se!

* Organizator webinara je Space2C.